כל הקטגוריות

בדיקת סטטוס הזמנה

דרכים לבדיקת סטטוס הזמנה באתר itechStore

לאחר ביצוע הזמנה באתר itechStore ייצור עמכם קשר נציג שירות המכירות של החנות, ימאת מולכם את פרטי ההזמנה כגון: כתובת למשלוח, המוצר המוזמן,
פרטי תשלום וכו', לאחר מכן תועבר הזמנתכם לחיוב סופי ותצא לשילוח ו/או איסוף עצמי בהתאם לבקשתכם, לאחר מכן ניתן יהיה לעקוב אחר סטטוס ההזמנה במספר
דרכים:

  1. בדיקת סטטוס הזמנה בהתחברות לאזור האישי 
    אופציה זו מאפשרת לרוכש לעקוב אחר סטטוס הזמנתו על ידי התחברות לאזור האישי, לאזור האישי ניתן להתחבר על ידי סימה ושם משתמש ו/או מייל בלבד
  2. בדיקת סטטוס הזמנה על ידי נציגי השירות בוואצ אפ 
    אופציה זו מאפשרת לרוכש לעקוב אחר סטטוס הזמנתו על ידי שליחת הודעה לנציגי שירות הוואצ אפ של itechStore בטלפון 0512385732, בעת פנייה בדרך זו,
    על הרוכש לציין את שמו המלא, מספר הנייד ומספר ההזמנה, 
  3. בדיקת סטטוס הזמנה על ידי נציגי השירות בדואר האלקטרוני
    אופציה זו מאפשרת לרוכש לעקוב אחר סטטוס הזמנתו על ידי שליחת הודעת דואר אלקטרוני לנציגי השירות של itechStore בדואר אלקטרוני iTechStore.co.il@gmail.com,
    בעת פנייה בדרך זו, על הרוכש לציין את שמו המלא, מספר הנייד ומספר ההזמנה, 
  4. בדיקת סטטוס הזמנה על ידי נציגי השירות בטלפון 
    אופציה זו מאפשרת לרוכש לעקוב אחר סטטוס הזמנתו על ידי התקשרות לנציגי השירות של itechStore בטלפון, בעת פנייה בדרך זו, על הרוכש לציין את שמו המלא, מספר
    הנייד ומספר ההזמנה, 

שירות לקוחות