כל הקטגוריות

מדיניות הובלה ומשלוחים

מדיניות הובלה ומשלוחים

ברכישה באתר, מעמידה iTechStore לרשות הלקוח מגוון אופציות שילוח, שירות המשלוחים של iTechStore כולל הספקת מוצר על ידי דואר ישראל המסופק לסניף הדואר הקרוב לבית המזמין ו/או משלוח על ידי שליח המסופק עד לפתח הבית, להלן סוגי המשלוחים ומדיניות ההובלה והמשלוחים של iTechStore

  1. שירות משלוחי אקספרס על ידי חברת משלוחים
    • שירות משלוחים זה ניתן בעלות חד פעמית של 59₪ למרבית המוצרים באתר ( ייתכן כי עלותם של מוצרים גדולים/כבדים בשירות משלוח זה יהיה יקר יותר )
    • זמן ההספקה של שירות משלוחים זה יסופק ללקוח בין 1-3 למרבית המוצרים בחנות ו/או 1-7 ימי עסקים למוצרי ריהוט/מוצרי חשמל גדולים/הספקה ממחסן היבואן כאשר שירות זה יספק את ההזמנה עד לפתח הבית,
    • שירות משלוח אקספרס למוצרי חשמל גדולים/כבדים ו/או מוצרי ריהוט לבניין ללא מעלית יסופק עד לפתח הבניין
    • שירות משלוח אקספרס למוצרי חשמל גדולים/כבדים ו/או מוצרי ריהוט לבניין עם מעלית יסופק עד לפתח הבית
    • שירות משלוח אקספרס למוצרי חשמל גדולים/כבדים ו/או מוצרי ריהוט לבניין ללא מעלית תחייב את המזמין בעלות חד פעמית של 35₪ לכל קומה במידה וזה יבחר הספקה עד פתח הבית, עלות זו תשולם ישירות למוביל
  1. שירות משלוחי אקספרס מהיום להיום על ידי חברת משלוחים
    • משלוח זה ניתן בעלות חד פעמית של 149₪ ויסופק מהיום להיום בהתאם לתקנון השירות
    • עלות השילוח אינה כלולה בעלות המוצר אותו הזמנתם
    • שירות משלוח אקספרס מהיום להיום ניתן אך ורק לאזור המרכז
    • שירות משלוחים זה מיועד לערים הבאות: יהוד, אור יהודה, רמת גן, סביון, קריית אונו, בני ברק, תל אביב, ראשון לציון, חולון, אזור, בת ים, גבעתיים, רמלה, לוד, גבעת שמואל והסביבה
    • הזמנות אשר יבוצעו באתר עד השעה 14:30 יסופקו באותו יום העסקים עד השעה 22:00
    • הזמנות אשר יבוצעו באתר לאחר השעה 14:30 יסופקו ביום העסקים הבא עד השעה 22:00 בלילה
    • חשוב  לציין! הזמנות אשר יבוצעו ביום חמישי לאחר השעה 14:30 יסופקו ביום ראשון
    • חשוב לציין! ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג אינם נחשבים כימי עסקים ושירות זה לא יפעל בימים אלו.
    • במידה והמוצר המוזמן אינו במלאי החנות הספקת המוצר תתארך והמזמין יעודכן טרם החיוב
  1. שירות משלוחם דואר ישראל
    • שירות משלוחים זה ניתן ללא עלות ( חינם ) לכלל המוצרים באתר למעט הלו אשר צוין אחרת בעמוד המוצר
    • זמן ההספקה של שירות משלוחים זה יסופק ללקוח עד 7 ימי עסקים למרבית המוצרים בחנות ו/או עד 14 ימי עסקים למוצרי ריהוט/מוצרי חשמל גדולים/הספקה ממחסן היבואן
    • זמן ההספקה המדויק לכל מוצר יצויין בעמוד המוצר
    • שירות משלוחים זה יסופק באיסוף עצמי על ידי המזמין מסניף הדואר הקרוב לביתו
    • שירות משלוחים זה יסופק אך ורק למזמין, בעת איסוף ההזמנה מסניף הדואר יצטרך המזמין להציג ת.ז
    • חשוב לציין! כי דואר ישראל אינו מאפשר הגעה ספונטנית לסניפיו לאיסוף החבילה אלה דורש הזמנה תור מראש באתר/אפליקציית החברה, דבר זה עלול להגדיל את זמני ההספקה בעוד מספר ימים, בנוסף!
    • חשוב לציין! בבחירת משלוח בדואר ישראל ידע המזמין כי אין החנות אחראית על איבוד/קבלת מוצר בצורה פגומה/עיקוב וכדומה ובמידה והמוצר יאבד/יהורס במזן השילוח יתחייב המזמין שלא לבוא בכל טענה או בקשה כלפי החנות!
    • חשוב לציין! כי לאור השינוי המבני והארגוני של חברת דואר ישראל ותנאי השירות החדשים של הדואר ייתכנו עיקובים ושיבושים משעותיים בזמני ההספקה, בהזמנת שירות משלוחים זה הנך מאשר את הכתוב בסעיף זה ומתחייב שלא לבוא בטענות כלשהן לחברת ס.א.ל טיטניום השקעות בע"מ המפעילה את אתר האינטרנט iTechStore בנוגע לעיקובים ושיבושים בהספקת המוצר בדואר ישראל

 

מדיניות הובלה ומשלוחים כללי

בכל מקרה אחר, המוביל ו/או השליח עלול לדרוש תוספת תשלום והדבר אינו במסגרת הרכישה באתר iTechStore  ואינו קשור ו/או באחריות iTechStore \, להלן רשימה אופציונלית ( חלקית ואינו ממצה את כלל האפשרויות ) למקרים בהם יוכל המוביל ו/או השליח לדרוש תסופת תשלום.

  • במידה ואין גישה לבית המזמין, חניית המזמין מרוחקת מפתח הבניין/בית ו/או מרוחקת מעל ל 30 מטרים.
  • במידה והמזמין מתגורר בבניין ללא מעלית ו/או מעלית אינה זמינה ו/או כשהמוצר המוזמן אינו נכנס/עובר במעלית
  • במידה והמזמין דורש להניח את המוצר המוזמן במיקום שונה מפתח הבית
  • במידה ונדרש פירוק רכיבים לרבות דלתות וכו' על מנת להכניס את המוצר המוזמן לפתח הבניין ו/או מעלית ו/או בית
  • במידה והמוצר המוזמן אינו נכנס לפתח הבניין ו/או המעלית ו/או הבית ונדרש מנוף 
  • במידה ולא תהיה גישה נוחה לכניסה עבור משאית ההובלה בעקבות מעבר צר/לא נגיש ו/או מדרגות צרות ו/או מדרגות זכוכית וכו'
  • במידה והמזמין ידרוש התקנה, שינוי דלתות ופתיחתן וכו' חשוב לציין! במידה והמזמין יבקש מהמתקין לעשות שירות זה הדבר אינו באחריות iTechStore 
  • חשוב לציין! כל שינוי, דרישה או בקשה מהמוביל הנה באחריות המזמין בלבד ואין iTechStore אחראית לכל נזק שיגרם כתוצאה מכך 
  • חשוב לציין כי עלות התוספות עבור השירות הנדרש ישולמו ישירות למוביל או מי מטענו על ידי הלקוח במעדמ ההספקה ו/או ביצוע השירות
  • חשוב לציין כי גביית התשלום עבור השירות, קבלת חשבונית עבור השירות הנה באחריות המוביל ו/או מי מטעמו בלבד וואינן קשורות בשום דרך ל iTechStore 
  • במידה וחברת ההפצה תיאמה מול המזמין את מועד ההספקה ו/או המשלוח יצא להפצה על הלקוח להיות נוכח, במידה והלקוח מסיבותיו שלו אינו יהיה נוכח במיקום בו תואמה הספקת המוצר ו/או ידרוש לבטל ו/או לדחות את מועד ההספקה ייתכן ויחוייב בעלות שילוח נוספת, חשוב לציין, כי הדבר אינו באחריות iTechStore,
  • במידה ולקוח מעוניין יהיה לדחות את הספקת המוצר עליו יהיה לעדכן זאת מראש עד יום עסקים לפני יום ההספקה עד השעה 14:30 לא כולל שישי, שבת, ערבי חג וחג

 

 

שירות לקוחות