תקנון רכישה ב iTechStore+תקנות הגנת הצרכן ומדיניות לביטול עסקה, החזרה והחלפת מוצרים באתר+ הבהרות חשובות
בהתאם לתקנות הגנת הצרכן לשנת 2010 ובהתאם לחוק הגנת הצרכן במדינת ישראל זכאי כל רוכש להחזיר ולבטל עסקה באופן חד צדדי וזאת בתוך 14 ימים מיום הרכישה וכל זאת בתנאי שהמוצר לא היה בשימוש ומוחזר לחנות באריזתו המקורית, לפני כל רכישה באתר הייטקסטור אנו ממליצים לקרוא היטב את חובתנו בחנות ואת חובתכם כרוכשים בחנות, חשוב מאוד לקרוא ולהבין באלו מקרים זכאי הרוכש להחזר כספי מלא,
1. מדיניות ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים
לקוח יקר! חשוב לנו לציין כי עסקה המבוצעת באתר האינטרנט www.iTech-Store.co.il הנה עסקה המוגדרת ע"פ חוק ל "עסקת מכר מרחוק" וזאת בהתאם להגדרה המצויה בסעיף 14ג' לחוק הגנת הצרכן, עסקת מכר מרחוק הינה עסקת התקשרות בעסקה של מכר/נכס או עסקת שירות וזאת בהתאם לכך כי ההתקשרות נעשית בעקבות ביצוע רכישה באתר האינרטנט ו/או שיווק מרחוק ללא נוכחות פיזית משותפת של הצדדים בעסקה.
בהתאם לקבוע בחוק הגנת הצרכן, על הלקוח הרוצה לבצע ביטול עסקה/החזרת מוצר ימסור הלקוח הודעה בדבר ביטול העסקה ורצון להחזרת המוצר ע"י אחת מהדרכים הבאות:
- בע"פ במספר הטלפון של שירות הלקוחות: 074-7038787
- בדואר רשום לכתובת : לכבוד הייטקסטור/סאל טיטניום השקעות בע"מ, רחוב שבזי 24 יהוד,
- בדואר אלקטרוני הבא : iTechStore.co.il@gmail.com
- באתר האינטרנט – בעסקה שניתן להתקשר לגביה עם צרכן באמצעי זה
- באתר האינטרנט – במילוי טופס ביטול עסקה הממוקם בחלק התחתון של האתר www.iTech-Store.co.il
2. חשוב לציין! הלקוח אינו חייב לציין את סיבת ההחזרה, אך חייב להחזירו באריזתו המקורית וללא כל שימוש! בהתאם לקבוע בסעיף 14ג' (ג) 14 ג1 (ג) לחוק הגנת הצרכן יהיה זכאי הלקוח לבטל עסקאות מכר במקרים הבאים:
- עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים המפורטים בטופס הגילוי ו/או באתר, יזוכה הלקוח בסכום הרכישה המלא, ללא כל עמלות ביטול הכתובות בחוק,
- בהתאם לחוק הגנת הצרכן לקוח המבקש לבטל עסקה שלא מהטעמים המנויים לעיל, רשאית החברה לגבות דמי ביטול בשווי של 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים, לפי הנמוך מביניהם .
- חשוב לציין! במידה והלקוח יבחר לבטל עסקה שלא כתוצאה מפגם במוצר יהיה עליו להחזיר את המוצר לבית העסק ברחוב שבזי 24 יהוד ( משלוח/פיזית) באריזתו המקורית וללא כל שימוש.
- מכשירי חשמל, סלולר וכדומה שנפתחו ו/או אוקטבו ו/או הוטענו לא יהיו זכאים לביטול עסקה.
- מוצרים הניתנים לשכפול, העתקה, צריבה וכו' לא יהיו זכאים לביטול עסקה.
- מוצרים שנבנו והורכבו במיוחד עבור הלקוח לא יהיו זכאים לביטול עסקה לאחר ההרכבה.
- לא תינתן אפשרות לביטול עסקה עבור אביזרים סלולר שנעשה בהם שימוש לרבות מגן מסך שהודבק.
3. מועדים לביטול עסקה
בביצוע עסקת מכר מרחוק יוכל הצרכן לבטל את העסקה עד 14 ימים מיום ביצוע העסקה ו/או עד 4 חודשים עבור אנשים עם מוגבלויות/עולה חדש/אזרח ותיק, חשוב לציין! החברה רשאית וייתכן כי תבקש
- תעודה מזהה שניתנה לצרכן מהמדינה המעידה על כך שהוא אזרח ותיק
- תעודה מזהה המוכיחה כי זה הנו עולה חדש
- תעודה מזהה המעידה על כך כי זה הנו אדם עם מוגבלויות לתקופה העולה על 6 חודשים אשר ניתנה לו ע"י גורם מוסמך על פי חוק הקובע קיומה של מוגבלות
4. עסקאות שלא ניתן לבטלן: בהתאם לחוק הגנת הצרכן עסקאות מהסוג הבא אינן נכללות בחוק ביטול עסקה בעסקאות מכר מרחוק:
- טובין פסידים (מוצרים מתכלים בעלי חיי מדף קצרים, כגון, מוצרי מזון, פרחים, תרופות).
- מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה- 1995.
- מוצרים שהוזמנו במיוחד עבור הלקוח, הזמנה מוקדמת, מחשב גיימינג בבנייה אישית, בנייה מיוחדת וכו'
- מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, אביזרים שהודבקו או שומשו שהלקוח פתח את אריזתם המקורית.
- מוצרי סלולר/שעונים חכמים/טאבלטים וכו' אשר אוקטובו ו/או הוטענו
- רהיטים שהורכבו בבית הצרכן
5. תקנון שירות משלוחים מהיום להיום לאזור המרכז
1.עלות משלוח מהיר מהיום להיום הנה עלות חד פעמית של 149₪
2.שירות משלוחי אקספרס מהים להיום מיועד לאזור המרכז בלבד!
3.ערים בהן יופעל שירות משלוחי אקספרס מהיום להיום הם: יהוד, אור יהודה, רמת גן, סביון, רמת גן, בני ברק, תל אביב, ראשון לציון, חולון, אזור, בת ים, גבעתיים, רמלה, לוד, גבעת שמואל,
4.עלות השילוח עבור שירו משלוח אקספרס מהיום להיום אינה כלולה בעלות המוצר אותו הזמנתם,
5.משלוחים אשר יסיימו טיפול עד השעה 15:00 יגיעו באותו יום העסקים עד השעה 22:00 בלילה
6.משלוחים אשר יסיימו טיפול לאחר השעה 15:00 יגיעו ביום העסקים העוקב עד השעה 22:00 בלילה
7.שירות משלוחי אקספרס מהיום להיום מתייחס לימי עסקים בלבד! ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג אינם ימי עסקים,
8.הבמידה והמוצר המוזמן אינו במלאי ייתכן כי שירות זה יוארך והמזמין יעודכן טרם החיוב עבור השילוח
6. תקנון רכישת מגן מסך באחריות לכל החיים!
1.תשלום עבור מגן מסך באחריות לכל החיים הנו תשלום חד פעמי של 149₪ בלבד
2.שירות זה מעניק לרוכש אפשרות החלפת מגן מסך שבור/סדוק/מלוכלך וכו ללא הגבלה
3.שירות זה מוענק אך ורק לרוכש ולמכשירו ולא יוכל לעבור לצד ג' בשום שלב,
4.שירות זה מעניק אחריות למגן המסך בלבד ובשום דרך לא תינתן אחריות למכשיר עצמו!
5.שירות החלפת מגן מסך במסגרת אחריות יינתן אך ורק בחנות הייטקסטור ברחוב שבזי 24 יהוד,
6.במקרה בו יבקש הלקוח לממש את זכותו להחלפת מגן מסך שלא בחנות וידרוש משלוח לביתו עלות השילוח תהיה על חשבונו
7.שירות זה מתייחס למגן מסך זכוכית/סיליקון וזאת בהתאם למלאי מגני המסך הזמין בחנות, אין כל התחייבות להתדבקת זכוכית/סיליקון
8.שירות זה יינתן לסוג המכשיר הנרכש בלבד! במידה והרוכש שדרג את מכשירו השירות לא יועתק למכשיר החדש! אלה אם זה מכשיר מאותו דגם!
9.חשוב לציין! בהתאם לסעיף 4 האחריות חלה על מגן המסך בלבד! ולא על המסך/מכשיר! בשלום מקרה לא תיקח החברה אחריות על נזק ישיר/עקיף למכשיר/מסך
7. מדיניות החזרה או החזרת מוצרים
1. במקרים בהם יבחר הלקוח להחזיר מוצר ולבטל עסקה יהיה חייב הלקוח להודיע על כך באחת מהדרכים הבאות: בע"פ במספר הטלפון של שירות הלקוחות: 074-7038787 | בדואר רשום לכתובת : לכבוד הייטקסטור/סאל טיטניום השקעות בע"מ, רחוב שבזי 24 יהוד | בדואר אלקטרוני הבא : iTechStore.co.il@gmail.com | באתר האינטרנט – בעסקה שניתן להתקשר לגביה עם צרכן באמצעי זה | באתר האינטרנט – במילוי טופס ביטול עסקה הממוקם בחלק התחתון של האתר www.iTech-Store.co.il
2. במקרים בהם בחר הלקוח לדרוש ביטול עסקה עקב פגם במוצר מחוייבת חברת ס.א.ל טיטניום השקעות ע"מ המפעילה את אתר האינטרנט הייטק סטור לזכות את הלקוח סכום הרכיש המלא כולל הוצאות שילוח, אריזה וטיפול,
3. במקרים בהם יבחר הלקוח לדרוש ביטול עסקה והחזרת מוצר שלא כתוצאה מפגם במוצר חברת ס.א.ל טיטניום השקעות בע"מ תזכה את הלקוח בסכום הרכישה הראשוני ( עד 14 ימי עסקים ) מינוס דמי ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן של 100 שקלים או 5% על פי הזול מביניהם, סעיף זה אינו תקף למוצרים בהתאם לסעיף "עסקאות שלא ניתן לבטלן: בהתאם לחוק הגנת הצרכן עסקאות מהסוג הבא אינן נכללות בחוק ביטול עסקה בעסקאות מכר מרחוק/חנות"
4. במקרים בהם יבחר הלקוח לבטל עסקה ולדרוש את כספו בחזרה תהיה חובתו להעביר לחברת ס.א.ל טיטניום השקעות בע"מ המפעילה את אתר האינטנרט הייטק סטוק את המוצר תוך 14 ימים, במידה והמוצר יגיע לאחר מועד זה רשאית חברת ס.א.ל טיטניום השקעות בע"מ לא לקבל את דרישת הלקוח.
5. תקנות הגנת הצרכן אינן חלות על מוצר הנמכר במבצע/הזמנה מוקדמת שהוזמנה ושוריינה במיוחד עבורו לרבות מוצרים המושקים במהדורה מוגבלת
8. הבהרות חשובות
1.iTechStore רשאית לבטל רכישה ספציפית באופן חד צדדי במידה ותחול טעות בתום לב בהדפסה, בתיאור המוצר/השרות, בתנאי המכירה, ו/או במקרה של טעות בהזנת מחיר, זמני הספקה וכו'.
2.iTechStore רשאית לבטל רכישה ספציפית באופן חד צדדי במידה ותזהה שהתבצעה או מתבצעת פעילות בלתי חוקית שאינה תואמת לתנאי תקנון רכישה זה.
3.רכישת מכשיר סלולרי/טאבלט מיבואן מקביל/מורשה iTechStore ( שאינו מיבואן רשמי ) מגיעה בשפה העברית, כולל עדכוני FOTA ובמקרים מסויימים תמכור החברה מכשירי סלולר מחודשים/תצוגה/מאוקטבים ( מכשיר מחודש הנו מכשיר שהוחלפו בו חלפים, מכשיר מאוקטב הנו מכשיר שעבר שימוש, מכשיר תצוגה הנו מכשיר שהוחלפו בו חלקים ו/או כזה שרק עבר שימוש ), ואף כאלו אשר עברו רוט, כמובן שהדבר יצוין בעמוד המוצר בחלק הנקרא "הערות חשובות" , מכשירים מתצוגה/מחודשים ייהנו מאחריות לשנה על ידי חברת סלקום כאשר מכשירי אייפון/סמסונג מאוקטבים ( ( מכשיר מחודש הנו מכשיר שהוחלפו בו חלפים, מכשיר מאוקטב הנו מכשיר שעבר שימוש, מכשיר תצוגה הנו מכשיר שהוחלפו בו חלקים ו/או כזה שרק עבר שימוש ) ) ייהנו מאחריות לשנה על ידי יבואן מקביל ( כל מכשיר מול היבואן שלו, שמו יופיע בעמוד המוצר )
4.רכישת מכשיר סלולרי/טאבלט מיבואן מקביל/מורשה iTechStore ( שאינו מיבואן רשמי ) מגיע משלל מדינות העולם (יפן / הונק קונג / ארצות הברית / הודו / רוסיה / סינגפור / מרח רחוק ועוד ועוד! ) ייתכן כי לא יתמוך בחלק מהאופציות הקיימות במכשיר ובמוצרי צד שלישי לרבות שעוני/טאבלטים/אפליקציות/יכולת הקלטת שיחה ועוד! לפני רכישה חשוב לוודא מראש את תאימות המוצר לדרישותייך.
5.חשוב לציין! ברכישת מכשיר סלולרי/טאבלט מיבואן מקביל/מורשה iTechStore ( שאינו מיבואן רשמי ) באתר/חנות iTechStore אינה מחייבת אותנו לתאימות מוצר הנרכש מצד שלישי / יבואן רשמי, לפני רכישת מוצר צד שלישי יש לוודא תאימות מלאה.
6.חשוב לציין! ברכישת מכשיר סלולרי/טאבלט מיבואן מקביל/מורשה iTechStore ( שאינו מיבואן רשמי ) באתר/חנות iTechStore ייתכן כי האריזה של המוצר תגיע פתוחה/מדבקות קרועות וזאת בעקבות בדיקות מכס/גיור המוצר על ידי היבואן וכו, אנו מתחייבים כי המוצר הנרכש הנו מוצר חדש שלא נעשה בו כל שימוש למעט אם צוין אחרת בעמוד המוצר.
7.בהתאם למייל הנשלח בסיום ההזמנה, הטיפול בהזמנה יסתיים אך ורק לאחר בדיקת זמינות מלאי המוצר בחנות ובכפוף לאימות טלפוני הכולל בירור פרטים כגון: כתובת, סוג המוצר המוזמן, CVV וכו' מול המזמין בלבד, חשוב לציין! סיום הזמנה תעשה אך ורק מול בעל כרטיס האשראי ולא מי מטעמו לרבות כרטיסי אשראי של חברות, עמותות, תאגידים ועוד! וזאת לצורכי ביטחון,
8.בהתאם לחוק "אל תיתקשר אלי" חשוב לציין כי בעת ביצוע הזמנה באתר iTechStore הנך מאשר לנציגי החברה ליצור עמך קשר לאחר ביצוע ההזמנה וזאת עבור סגירתה, חשוב לציין! נציגי החברה לא יעשו שימוש חוזר מעבר לביצע ההזמנה לרבות הוספה למאגר נתוני החברה והצעות רכישה עתידיות! וכאמור יצירת הקשר תהיה ספציפית ונקודתית להזמנה שבוצע בלבד!
9.במידה והמוצר המוזמן אינו במלאי החנות/אזל במלאי אין החנות מתחייבית לספק מוצר זה, כאמור, ההזמנה תושלם בכפוף למלאי זמין ואימות טלפוני/פיזי
10.חשבו לציין! ברכישת מכשיר סלולר ב ITechStore אנו מתחייבים לספק מכשיר הכולל יכולת תפקוד מלאה בישראל ( אין כל התחייבות לחיבור מוצרי צד שלישי הנמכרים בישראל כגון שעונים/טאבלטים/אפליקציות מסויימות וכו' )! כל המכשירים הנמכרים ב ITechStore הנם מכשירי סים פרי ( מכשירים פתוחים ), אין כל התחייבות לתאימות המכשיר למדינות אחרות בכל הקשור לתדרים! ברכישת מכשירי סלולר מכל סוג שהוא לרבות מכשירי אייפון/סמסונג/שיאומי וכו' אין כל התחייבות לתמיכה בטכנולוגיית NCF/ESIM ( במידה וטכנולוגיות אלו חשובות נא לוודא מול נציג המכירות טרם ביצוע הרכישה/הזמנה באתר ), ההתחייבות היא אך ורק ליכולת פעולה ( סים פרי ), מכשירי אייפון הנמכרים ב ITechStore לרוב הנם מכשירים שמקורם יפן / הונק קונג / ייתכן כי בעמוד המוצר יצוין אחד מהשניים, הדבר מצוין אך ורק למען ידע הצרכן! אין כל התחייבות לתאימות תדרים ברחבי העולם אלה לאלו הפועלים בישראל בלבד!
11.אנו מאפשרים לסלוק את מרבית סוגי כרטיסי האשראי למעט כרטיס אמריקן אקספרס, כרטיסי Debit, וכרטיס דיינרס, חשבו לציין! כרטיסי דייראקד אינם מאפשרים פריסה לתשלומים, אנו לא מקבלים שוברים/קופונים כגון תו הזהב/ביימי וכו' בנוסף, ניתן לשלם בהעברה בנקאית, באופציה זו ידע הרוכש כי הזמנתו תסתיים ותצא למשלוח/איסוף אך ורק לאחר שנראה את ביצוע העברה לחשבוננו, שליחת אישור אעברה אינה מהווה אישור סופי וודאי לביצוע.
12.למען הסר ספק, אנו ממליצים לברר על מלאי המוצר/מכשיר לפני ביצוע ההזמנה, ייתכן מצב בו המצר יופיע באתר אך לא יהיה זמין במלאי החנות.
13.הזמנה אינטרנטית באתר iTechStore תענה עד לפרק זמן של 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה ( לא כולל שישי ושבת ), בימי שישי שירות ההזמנות אינו פעיל, אנו נעשה הכל על מנת לחזור מהר ככל האפשר.
14.בהזמנה אינטרנטית יחוייב המזמין לאשר הודעת SMS אשר תתקבל מחברת האשראי שלו וזאת על מנת לאמת את אישור העסקה, ללא אישור הודעה לא תינתן אפשרות לביצוע חיוב.
15.בהזמנה אינטרנטית יחוייב המזמין לספק את פרטי האשראי האישיים שלו, לא תיתנן אפשרות לביצוע הזמנה עם כ.א שאינו שלו, בהתאם לסעיף 14 רק בעל כרטיס האשראי יוכל לקבל את הודעת ה SMS לאישור
16.באיסוף הזמנה ישירות מהחנות יצטרך הלקוח להציג תעות זהות + כרטיס אשראי עמו שולמה ההזמנה, הזמנה לא תסופק ללא הצגת פרטים אלו,
17.לפני הגעה לרכישה פרונטלית בחנות מומלץ לבדוק מלאי ואף לבצע רכישה אינטרנטית, ללא הזמנה ושריון המוצר אין החנות מתחייבת לשמור מכשירים/מוצר זה או אחר, הרכישה בחנות הנו על בסיס כל הקודם זוכה.
18.שירות משלוחי אקספרס יספוק לבית הלקוח בלבד! זמן מה לפני מסירת המוצר יתואם מול הלקוח מועד הספקה, במידה ולקוח אינו בבית/לא עונה הספקת המוצר תתאום בשנית.
19.במידה ומשלוח יתאום מול הלקוח בהודעת SMS / מייל / שיחת טלפון וזה לא יהיה נוכח בעת משך הזמן איתו תואמה ההספקה ידרש הלקוח לשלם עלות שילוח נוספת.
20.המוצרים באתר נמכרים בתשלום 1 בלבד! רכישת מוצר ב 2 תשלומים ויותר תינתן וזאת בהתאם למחשבון תשלומים שפיצר! ניתן יהיה לפרוס את העסקה על ל 36 תשלומים.
20.iTechStore מתחייבת לשמור מכשיר/אביזר או כל מוצר אחר למשך 48 שעות בלבד גם במידה והלקוח בחר לבצע איסוף עצמי מהחנות, לאחר פרק זמן זה המוצר יוחזר למלאי החנות ועלול להימכר, וזאת כמובן בהאתם לכך שהמוצר אכן זמין במלאי.
21.התמונת בחנות להמחשה בלבד, במקרים מסויימים יפורסמו תמונות שאינן זהות למוצר המקורי הנמכר בחנות, שם המוצר המוצג באתר הוא המוצר הנמכר!
22.המוצר המוזמן יסופק במידה ויש מלאי זמין בחנות, יש לברר זמינות מלאי לפני ההזמנה, אין החנות מחוייבת לספק מוצר שהוזמן ואינו במלאי,
23.מוצרים מסויימים בעלי אחריות שנה iTechStore/יבואנים נוספים יקבלו שירות ואחריות במעבדות החברה הממוקמות במספר נקודות בישראל תלוי בסוג המכשיר/המוצר הנרכש,
24.חשוב לציין! ברכישת שואב אבק, קורקינט וכו יהנה הרוכש מ 12 חודשי אחריות על המוצר עצמו ו 6 חודשי אחריות על הסוללה אלה אם כן צוין אחרת בתעודת האחריות/עמוד המוצר
25.חשוב לציין! אחריות יבואן מקביל ו/או אחריות יבואן מורשה iTechStore כפי שמוצג באתר iTechStore אינה אחריות יבואן רשמי.
26.אין רכישה סיטונאית/חנויות/דילרים/צד שלישי וכו',המכירה באתר/חנות פיזית מותנה ללקוחות פרטיים בלבד!
27.רכישת מכשיר סלולר/שואב/רמקול/אוזניות וכו בחנות/אתר מוגבלת מותנה ליח' 1 ללקוח/בית אב/עסק/משפחה/ארגון וכו' (מכל מלאי המכשירים באתר)
28.שירות הטיפול והתיקון במוצר ינוע בין 10-21 ימי עסקים ( תלוי במיקום בו הופקד ), יחד אם זאת אנו מתחייבים לעשות הכל על מנת לטפל במוצר במהירות האפשרית
29.מכשירים חלופיים יינתנו בהתאם למלאי הקיים, אין התחייבות לספק מכשיר חלופי מכל סוג שהוא,
30.בעקבות הפרשי עידכונים, המחירים המופיעים באתר “ZAP” עשויים להיות שונים מאלו המצויינים באתר, המחיר הקובע הינו המחיר המופיע באתר iTechStore בלבד
31.ייתכן כי נצטרך להציג בפני צד ג' הוכחת רכישה/הזמנה, בעת ביצוע הזמנה ואישור תקנון זה הנך מאשר זאת, הדבר לא יועבר לצד ג לצורכי פרסום, אלה להוכחת רכישה/הזמנה בלבד!
32.רכישה בחנות מתאפשרת למי שמלאו לו 18 שנים, לא תינתן אפשרות רכישה בחנות למי שטרם מלאו לו 18 שנים, עמכם הסליחה.
33.משלוח מוצרים לבנים כגון: מקרר/מקפיא הנה בעלות המצויינת בעמוד המוצר ועד קומה 3 ללא מעלית, לאחר מכן יגבה תשלום נוסף של 50₪ לכל קומה
34.משלוח מוצרים לבנים כגון: תנור/מכונת כבידה/מייבש כביסה וכו' הנו בעלות המצויינת בעמוד המוצר ועד קומה 3 ללא מעלית, לאחר מכן יגבה תשלום נוסף של 35₪ לכל קומה
35.חשוב לדעת! ברכישת מחשב גיימינג באתרינו יש לדעת כי המחשב אינו זמין במלאי מיידי ולאחר הזמנה תחל פעולת בניית המחשב באופן אישי עבור המזמין, אי לכך לא ניתן להחזיר/לזכות או להחליף מחשב שנבנה עבור לקוח, בניית מחשב גיימינג עלולה לקחת בין 7-14 ימי עבודה.
36.חשוב לציין! לפנים משורת הדין אם וכאשר ירצה לקוח לבטל רכישת מחשב גיימינג לאחר ביצוע הזמנה ובניית המחשב יהיה הדבר כפוף לשיקול החנות, במידה והביטול יאושר יהיה על הרוכש לשלם דמי ביטול על פי חוק הגנת הצרכן בתוספת עלות לטכנאי צד ג' עבור בנייה ופירוק המחשב.
37.חשוב לציין! בקניית מגן מסך נגד שברים הכולל אחריות לכל החיים האחריות חלה אך ורק על המגן מסך ולא על מסך המכשיר! עוד חשוב לציין כי מגן מסך אינו מעניק הגנה של 100% על המסך ואין כל אחריות על שברים, סדרים ונזקים למסך!
38.חשוב לציין! בקניית מגן מסך נגד שברים עם אחריות לכל החיים, חייב הלקוח להגיע לחנות על מנת להחליף את מגן המסך השבור לחדש, כאמור! האחריות חלה אך ורק על המגן מסך ולא על מסך המכשיר
39.חשוב לציין! בקניית מגן מסך נגד שברים עם אחריות לכל החיים תהיה החברה רשאית להדביק על המכשיר מגן מסך זכוכית/סיליקון וזאת בהתאם למלאי המצוי בחנות, מגן מסך סיליקון הנו מגן חזק ועמיד במיוחד
40.במשלוח אקספרס הנו מתחייבים לספק את המוצר בין 1-3 ימי עסקים או בין 1-7 ימי עסקים ( בקטגוריות מסוימיות ), זמן הספקה זה מתייחס אך ורק לערים גדולות, במידה ומדובר במושבים/קיבוצים/יישובים זמן ההספקה עלול להגיע עד ל 7 ימי עסקים, כמובן שאת המוצר יספק שליח ולא שירות דואר המצריך איסוף מנקודת שירות הדואר.
41.במשלוח דואר ישראל הנו מספקים את המוצר תוך 7 ימי עסקים, חשוב לציין כי לאור השינוי המבני והארגוני של חברת דואר ישראל ותנאי השירות החדשים של הדואר ייתכנו עיקובים ושיבושים משעותיים בזמני ההספקה, בהזמנת שירות משלוחים זה מאשר המזמין כי זה מסכים ומאשר את הכתוב בסעיף זה ומתחייב שלא לבוא בטענות כלשהן לחברת iTechStore בנוגע לעיקובים ושיבושים בהספקת המוצר בדואר ישראל!בנוסף חשוב לציין כי דואר ישראל אינו מאפשר הגעה ספונטנית לסניפיו לאיסוף החבילה אלה דורש הזמנה תור מראש באתר/אפליקציית החברה, דבר זה עלול להגדיל את זמני ההספקה בעוד מספר ימים, בנוסף! חשוב מאוד לדעת…בבחירת משלוח בדואר ישראל ידע המזמין כי אין החנות אחראית על איבוד/קבלת מוצר בצורה פגומה/עיקוב וכדומה ובמידה והמוצר יאבד/יהורס במזן השילוח יתחייב המזמין שלא לבוא בכל טענה או בקשה כלפי החנות!
42.בשל שינויים במערכת ההפעלה אנדרואיד המיוצרת על ידי גוגל רבים ממכשירי הסלולר התומכים במערכת הפעלה זו אינם כוללים הקלטות שיחה, לצערנו הרב לא נוכל להתחייב ליכולת להקליט שיחות ועל הלקוח לוודא זאת טרם הזמנתו, לא נוכל לבצע החלפה/זיכוי למכשיר שנפתח ואוקטב בעקבות אי היכולת להקליט שיחות.
43. אפשרות להקלטות שיחה במכשירי סמסונג קיימת אך ורק במכשירים הכוללים אחריות יבואן רשמי, מכשירים באחריות יבוא מקביל ו/או מכשירים באחריות יבוא מורשה אינם כוללים אפשרות להקלטות שיחה.
44.בעת ביצוע הזמנה בחנותנו ( אתר/חנות ) הנך מאשר בזאת לנציגי החברה לבצע בעתיד בקרת איכות אודות השירות אותו קיבלת וכמובן לוודא תקינות ושביעות רצון מהמוצר אותו רכשת, בשיחה חוזרת זו לא נציע רכישת שירות/קניית מוצר נוסף! וכאמור שיחה זו הנה לביצוע בקרת איכות בלבד!
45.בעת ביצוע רכישה באתר iTech-Store.co.il הנך מאשר/ת את הסכמתך לתנאי תקנון זה! חשוב לציין! ללא אישור תקנון זה לא תינתן האפשרות להשלמת הרכישה באתרינו לכן אנו ממליצים לקרוא היטב את תנאי תקנון הרכישה בצורה מקיפה.
46.חשוב לדעת! iTechStore אינה מחייבת את הזמנתך באופן אוטומטי, הזמנתך באתר תחויב בכפוף למלאי המוצר בחנות, אימות טלפוני אודות פרטי ההזמנה ואימות פרטי האשראי מול חברת האשראי,(יש להמתין לחזרה של מחלקת ההזמנות אליכם), לאחר אימות הפרטים מול נציגנו יחל תהליך החיוב אז תישלח לנייד האישי שלכם הודעת SMS לאימות מחברת האשראי המצריכה אישור לעסקה ולאחר הלחיצה החיוב יאושר, חשוב לציין!לא תינתן האפשרות להשלים רכישה באתר ללא אישור מצד הלקוח להודעה שנשלחה בנייד מחברת האשראי.
47.חשוב לדעת! כי ברכשית שואב אבק Dayson יש לקחת בחשבון כי המוצר מגיע עם שקע חשמל מקורי הכולל מתאם חשמל לשקע ישראל המאושר על ידי מכון התקנים הישראלי.
9. התקנות הגנת הצרכן (חישוב שיעור ריבית שנתי), תשמ"ד-1983
1.לקבלת מידע אודות חישוב ריבית שנתי לחצו כאן:
ט.ל.ח
*הייטק סטור רשאית בכל עת לשנות את תנאי התקנון,
*בעת ביצוע הזמנה באתרינו הנך מאשר כי קראת ואישרת תקנון רכישה זה